Kariera

 

KIM JESTEŚMY?

Metropolia Nieruchomości działa na rynku od ponad 10 lat. Jesteśmy zespołem profesjonalnych i skutecznych doradców oraz pośredników w obrocie nieruchomościami, działającym w oparciu o nowoczesne i sprawdzone narzędzia marketingu. Pracujemy wyłącznie w taki sposób, w jaki sami chcielibyśmy być obsługiwani – odpowiedzialnie i z pełnym zaangażowaniem.

Niezależnie od tego, czy masz doświadczenie, czy jesteś na początku swojej kariery – dołącz do nas i tak, jak my osiągaj sukcesy jako:

POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI /

DORADCA KLIENTA

Z nami wykorzystasz swój potencjał w 100%!

 

CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE, JEŚLI:

- szukasz ciekawej i pełnej wyzwań pracy;

- interesujesz się nieruchomościami;

- lubisz pracować z ludźmi;

- chcesz pomagać innym realizować ich marzenia;

- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz wysoki poziom kultury osobistej;

- jesteś osobą ambitną, kreatywną, proaktywną i przedsiębiorczą;

- efektywnie organizujesz swój czas pracy;

- potrafisz samodzielnie podejmować decyzje;

- obsługujesz komputer, bazę danych i MS Office.

Doświadczenie w branży nieruchomości będzie niewątpliwym atutem, jeśli jednak dopiero zaczynasz i chcesz uczyć się od doświadczonych profesjonalistów, nie rezygnuj – wszystkiego Cię nauczymy!

Bo naszym największym kapitałem są ludzie właśnie tacy, jak Ty.

JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ TWOJA PRACA?

- bezpośredni kontakt z klientem i jego profesjonalna obsługa – nie sprzedajemy produktu a usługę najwyższej jakości;

- pozyskiwanie nieruchomości, tworzenie ofert i budowanie bazy;

- dobór oraz prezentacja ofert właściwych dla konkretnego profilu klienta;

- przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji do transakcji sprzedaży i najmu;

- kompleksowa obsługa procesu sprzedaży bądź wynajmu i rzetelne przeprowadzanie transakcji;

- skuteczne negocjowanie w procesie domykania umów sprzedaży i najmu;

- systematyczna aktualizacja ofert nieruchomości;

- analiza rynku nieruchomości.

DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

- zapewniamy wewnętrzne szkolenie pod opieką doświadczonego pośrednika;

- udostępniamy nowoczesne narzędzia pracy, laptop, telefon komórkowy i aparat fotograficzny;

- oferujemy funkcjonalne, komfortowe i wyposażone biuro w centrum miasta, do Twojej pełnej dyspozycji;

- proponujemy elastyczne godziny pracy;

- umożliwiamy rozwój zawodowy oraz regularne podnoszenie kwalifikacji poprzez organizowane szkolenia oraz spotkania branżowe, pogłębiające kompetencje z zakresu obrotu nieruchomościami;

- wspieramy swoich pracowników merytorycznie i praktycznie na każdym etapie pracy;

- gwarantujemy przyjazną, „niekorporacyjną” atmosferę w elitarnym, zgranym zespole;

- oferujemy przejrzyste warunki współpracy oraz wysokie zarobki – adekwatne do zaangażowania i uzyskiwanych rezultatów, a także dające satysfakcję z dobrze wykonywanej pracy.

Metropolia Nieruchomości to miejsce, w którym docenimy Twoje pomysły i zaangażowanie. Przekonaj się o tym już teraz! Zapraszamy do współpracy z naszym zespołem profesjonalnych agentów nieruchomości.

Jeśli tylko chcesz pracować z ludźmi i dla ludzi, potrafisz wydajnie zarządzać swoim czasem i chcesz otrzymywać wysokie wynagrodzenie za wykonywaną pracę – nie czekaj, wyślij do nas swoje CV! Na pewno się odezwiemy, a podczas umówionego spotkania udzielimy odpowiedzi na wszelkie nurtujące Cię pytania, mając nadzieję, że zostaniesz z nami.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem